Monday, March 2, 2009

One Month Later (Nederlands)

Ik can niet geloven dat het al weer 1 maand is geleden dat we Kylee konden omarmen. Het lijkt een heel lang geleden maar tegelijkertijd heriner ik het als of het gisteren was.

We vallen nu in een routine en het is alsof we altijd met zijn viertjes waren. Kylee is intussen aan de honden gewendt en ze speeld zelfs met ze. Ze houdt ervan de honden 'savonds uittelaten, tis een van haar hoogte punten van de dag. In de paar weken heeft ze al zo veel geleerd en ze pakt nieuwe dingen heel snel op. Ze telt al tot 10 en het alfabet tot de letter F. Ook spelt ze haar naam, hoewel de meeste keren zonder the L.

Mia vindt grote zus zijn prachtig en het is het mooiste wanner ik ze beide hoort giegelen en lachen in hun speelkamer. Ze vinden het prachtig om zich te verkleden, heel vaak wordt het dan een parade door het huis als Prinsessen. Ook vinden ze kleuren heel leuk om same te doen.

Deze week had Kylee haar eerste verjaardags partij-tje en ook kon ze zien hoe het is om sneeuw vlokken te vangen met je tong. Ze was eerst niet helemaal zeker van de witte dingen in de lucht, maar toen ze zag dat Mia veel plezier had kon ze het niet weerstaan.

We hebben een nieuwe familie blog gestart waarin we regelmatig in zullen posten met nieuws van onze family. De link is http://gevekefam.blogspot.com/

Groetjes

One month later ......

I can't believe it is one month since we first met Kylee in China. It seems such a long time ago but at the same time I can recall the moment like it was yesterday.

We have all fallen into a routine and it is like we have always been four. Kylee has adjusted to the dogs and even plays with them. She loves to walk them in the evening and it seems to be the highlight of her evening. In a few short weeks she has learned so much and we are amazed at how fast she picks things up. She can count to 10, says her alphabet to the letter F and can spell her name but most times omits the L!

Mia is enjoying being a big sister and it is the highlight of my day when I hear them giggling and laughing in their playroom. They seem to enjoy dressing up and often times they will parade around the house with their Princess dresses on. Both girls enjoy coloring and can spend hours coloring side by side.

This weekend Kylee went to her first birthday party and also got to experience what it felt like to catch snow flakes on her tongue! She was hesitant at first but once she saw Mia was enjoying herself she decided to try it.

We have been so blessed to have these two wonderful girls in our lives. We are grateful for the gift we have received and the honor of being their parents. I still have to go in their room after they have fallen asleep and look at them to make sure it is not a dream!

We have created a new blog where we will post updates of our family. Please visit us at: http://gevekefam.blogspot.com/