Monday, March 2, 2009

One Month Later (Nederlands)

Ik can niet geloven dat het al weer 1 maand is geleden dat we Kylee konden omarmen. Het lijkt een heel lang geleden maar tegelijkertijd heriner ik het als of het gisteren was.

We vallen nu in een routine en het is alsof we altijd met zijn viertjes waren. Kylee is intussen aan de honden gewendt en ze speeld zelfs met ze. Ze houdt ervan de honden 'savonds uittelaten, tis een van haar hoogte punten van de dag. In de paar weken heeft ze al zo veel geleerd en ze pakt nieuwe dingen heel snel op. Ze telt al tot 10 en het alfabet tot de letter F. Ook spelt ze haar naam, hoewel de meeste keren zonder the L.

Mia vindt grote zus zijn prachtig en het is het mooiste wanner ik ze beide hoort giegelen en lachen in hun speelkamer. Ze vinden het prachtig om zich te verkleden, heel vaak wordt het dan een parade door het huis als Prinsessen. Ook vinden ze kleuren heel leuk om same te doen.

Deze week had Kylee haar eerste verjaardags partij-tje en ook kon ze zien hoe het is om sneeuw vlokken te vangen met je tong. Ze was eerst niet helemaal zeker van de witte dingen in de lucht, maar toen ze zag dat Mia veel plezier had kon ze het niet weerstaan.

We hebben een nieuwe familie blog gestart waarin we regelmatig in zullen posten met nieuws van onze family. De link is http://gevekefam.blogspot.com/

Groetjes

No comments:

Post a Comment