Sunday, February 1, 2009

The big day! (Nederlandse versie)

We zijn nu een familie van vier

Vandaag, 1 Februarie 2009 om 4 uur locale tijd, hebben we voorhet eerst kennis gemaakt met onze dochter.

We hadden een lange dag en morgen wordt het ook een lange dag waar we de laaste papieren afhandelen voor het Chineese gedeelte. Kylee, Sha Sha haar chinees koosnaam, was de eerste drie uur heel erg verstoord by de scheiding van de enige persoon die zei haar hele leven heeft gekend en ik ben er zeker van dat dit niet overgaat in een dag.

Ze is een nieuwsgierig kind en onze begeleidert vertelde ons dat ze verbassd is over haar woordenschat. Uiteraard herhaalde ze "Ik wil nu weggaan" en "Ik weill niet bij deze mensen blijven"!

Se weigerde te gaan slaapen zo ik zat met haar op ben en neuriede wat in haar oor in de hoop dat ze in slaap viel! Undertussen van Mia all in een diepe slaap, we erg blij dat ze een vaste slaper is.

We blijven bidden voor Kylee dat haar treur periode van korte duur is.

De Geveke Familie.

No comments:

Post a Comment