Kylee is nu officieel een Amerikaans burger, eindelijk.
We zijn gepakt en klaar voor vertrek! Morgen ochtend vertrekken we om 5:30 in de ochtend en onze eerste vlucht vertrekt 4 uur later om vervolgens vierentwintig uur later te landen in Atlanta Georgia.
Kylee past zich uitstekend aan en we leren steeds meer nieuwe woorden! Elke keer leren we haar een engels woord en herhaald ze het op haar manier en soms in haar eigen taal (Xi'an dialect) -- Edwin, ik en Mia kunnen nu wc, water, eten, kom we gaan en klaar! Kylee kan ongeveer een dozijn woorden waarvan ETEN haar favoriet is. De eerst paar dagen dachten we dat ze zou gaan exploderen van all het eten, maar vandaag at ze een klein ontbijt en heeft ze niet meer om eten gevraagd.
Onze reis is bijna over en na alle hindernissen en vertragingen kunnen we echt wel zeggen dat het het allemaal wel waard was. We hebben het niet beter kunnen treffen met deze twee meiden, we zijn dan ook twee zeer trotse ouders.
{Happy Birthday to you...}
8 years ago


No comments:
Post a Comment