Saturday, February 14, 2009

Valentine Day with our Sweethearts! (Nederlandse Versie)

We zijn nu 4 dagen thuis en alles begint weer zijn normale gangetje te krijgen. Tot dusver waren er veel goede en een paar slechte momenten, maar over het algemeen gaat het allemaal prima. We zijn allemaal weer in een normaal slaap ritme en wanneer Kylee inderdaad in slaap valt, slaapt ze tot half acht de volgende ochtend.
Slapen gaan is niet haar favorite bezigheid, maar ze vind de rituelen rond het slapen gaan wel leuk (tandenpoetsend, pyjama, verhaaltjes, oneindig kussen en welterusten).

Onze grootste uitdaging was de honden, maar we zijn heel blij dat ze vanochtend vaders schoot inruilde voor een plaats op de bank naast Spot-- "That's one small step for man, one giant leap for mankind."

We hadden een leuke eerste St.Valentines dag met beide meiden. Ze vinden verkleden heel leuk.

We zijn heel erg gelukking en blij met de twee dochters in ons leven en we kunnen ons niet meer bedenken zonder hun in ons leven.

No comments:

Post a Comment